30/12 -09

Tjoo :D

Nu är jag hemma igen. Den blev en lite längre tripp än väntat :P Kan ju ta allt från början.
Vi åkte med jilkes mormor och morfar ner till malmö i måndags. På kvällen var vi i nått köpcenter o jag köpte ny platt- trång o en trippeltång 1000 kronor för båda :O
I går körde jilkes morfar in oss till centrum o så gick vi där o shoppade hela dagen o på kvällen fikade vi hemma hos hans mormor o morfar innan dom körde oss till tågstationen. Sen blev det lite stressigt o mitt kort funkade inte så vi missade tåget med nån minut (sista tåget med) :P haha så då visste vi inte riktigt vad vi skulle göra. Men Jilke fick för sig att vi skulle sova på hotell eftersom sängen hos hans mormor o morfar var så trång o så. Så vi letade upp en taxi o åkte till nått hotell som han hade bott på innan. Haha vi hade ju inte ätit heller o det var sent på kvällen så sen skulle vi ut o leta efter mat men vi hittade inget öppet så till slut tog vi en taxi o bad honom köra oss till nått som var öppet. Men vi var duktiga o gick iallafall hem :) kanske iförsig var jilkes förtjänst för jag är ju rätt gnällig o jag frös om händerna, men jag håller faktiskt med om att det hade varit lite onödigt att åka taxi tillbaka med :P
Eftersom vi blev kvar en extra dag så ville jag såklart shoppa ännu mer idag, så det var bara till att ta en taxi in till centrum igen o idag gick vi i det nya köpcentret entré. Eller det var jag som gick i affärerna, jag hade tydligen nått i min väska som gjorde så att larmet gick igång hela tiden, så jilke fick pengar till kaffe o sen satt han o passade min väska o mina påsar på en fikaplats i mitten ;)
Måste bara berätta att vi två tsm gjorde av med 7 000 på dom här tre dagarna, o det tkr jag är rätt bra jobbat haha :D Nu har vi lärt oss att det blir jävla dyrt om vi två åker iväg tsm x)
Men sjukt kul har jag haft iallafall!!! :D Tack älskling för dom här dagarna <333

My life would suck without you <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0