27/12 -09

Tjena :)

Ska berätta lite om helgen. I fredags var jag ju hos morfar o Bitte o firade jul, sen på kvällen kom jilke till mej o vi stack ut o åkte med Anton o Natta, kul :)
I lördags var vi hemma hos mej på förmiddan, sen stack vi hem till jilke o träffade hans släktingar från holland, efter det kom memme o Sofia o hämtade oss så åkte vi hem till sofia o kollade film o fikade. Idag var vi först i hällaryd sen kom sofias mamma o hämtade oss o körde in oss till stan, gick där en runda (släpade runt en tjurig jilke) :P. Efter vi hade lämnat av sofia på bussen åkte jag o jilke till donken o träffade kim en stund o nu sitter vi hemma hos mej. Jag ska packa lite o sen ska vi träffa sofia o memme :) Imon ska vi till malmö o sover nog där :) JUL REA :D får se när jag kommer hem nästa gång, tror det blir på onsdag. Nyår på torsdag wiihoo! :D
Nej nu måste jag skynda mej jätte mkt, för vi är redan sena x)

Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0