10/12 -09

Nu sitter jag i skolan igen. har precis haft hotellprov o nu sitter jag o gör ingenting, synd att jag inte har något kul att göra på datorn heller... :( Fast i för sig gillar jag ju att skriva här o jag gillar att knappa på våra bärbara datorer :) Fast jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag är asaballa trött idag, helt totalt döööd... I eftermiddag ska jag antingen simma, springa eller gå på stan. Haha har inte riktigt bestämt mej ännu.
Åhh jag vill komma på något kul att skriva men jag kommer inte på något. Snart tänker jag gå upp i matsalen med mia och köpa frukost, för jag hann inte äta hemma. Nu sitter jag med Jenny, Johanna, Lotta o Mia o snackar skit, eller dom snackar o jag lyssnar för mitt huvud är dött :P

Åhh vet ni vad jag är sugen på nu?? LUSSEBULLAR! Synd att jag inte får äta sånt längre... Fast kanske får äta lite i helgen, jag har inte bestämt mej ännu.

Nu ska jag äta frukost byebye<3

(Ni behöver ju inte läsa detta inlägget för jag har ändå bara svammlat) x)
Kommer inte ens ihåg vad jag skrev innan o jag orkar inte läsa igenom det, så nu publicerar jag bara x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0