Mjaaauuu

Nu har jag testat på hur det är att fasta, not funny! haha jag trodde inte att det skulle vara SÅ svårt :P haha jag har kanske inte ätit så nyttigt denna sommaren, men så himla mkt brukar jag inte äta så jag trodde ju inte att det skulle vara så jävla svårt. Tre dagar utan mat! ha! efter första höll jag fan på att dö! :P Tobbe o jag gick på bio för att jag inte skulle tänka så mkt på mat, men så fort dom år i filmen bara vattnades det i min mun xD o imorse när jag vaknade var jag inte speciellt pepp kan jag säga, jag klarade halva dagen idag med men sen när jag kom hem så övertalade mamma mej att sluta och ta lite mat. (inte för att det krävdes speciellt mkt övertalning)! Det var nog första och sista gången jag fastade skulle jag gissa, hade fan inte klarat 1 och en halv dag till! Det är fan bättre att sätta fart på fläsket och börja träna oftare! imon på morgonen ska jag träffa min älskling i nytorpet o springa en runda, sen sticker jag och min familj iväg med husvagnen med alexandras familj, kommer bli skoj :)
 BTW jag vill shoppa! det är väll fan ingen mening att jobba hela sommaren om man inte ska få slösa upp pengarna?? haha
En rosa bikini har jag ny iallafall införskaffat den kommer bli snygg på cypern
OCH nu har jag hittat laddaren till min kamera, (eller nej det har jag inte men jag har snott mammas :P) Så snart kommer det bilder med :)
Nu vill jag sova för jag har varit så duktig och städat på mitt rum och packat, så det tänker jag göra !

pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0