Fredag

Äntligen är det fredag! GÖTT! Dagen på tärnö blev bra, chillig vi solade bara o grillade så det var gött :) var faktiskt inte inne och hlsade på min gamla arbetsplats, men såg en liten glimt av jilke.
Nu har jag asaballa ont i magen o sitter och kollar på tyra banks show och snart ska jag till alexandra och göra mörka slingor på henne. Ikväll ska jag ut o springa och sen ska jag väl träffa tobbe. Känner mej alltid så duktig när jag har sprungit :D
Nu hade jag tänkt vara lite snäll och lägga in nårra bilder från idag :)

Lotta o Mia

anna maja och felicias rumpa x)

Diana julia och mina hotell lärare

haha o mia igen :)

Inte så många bilder men tog bara några när vi solade så jag skulle ha något att lägga in xD haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0