done!

Nu har jobbat fördigt för denna sommaren! GITT! Dom här sista tre dagarna har gått rätt snabbt ändå och det känns ledsamt att det är över samtidigt som det ska bli skitskönt att få slappa den sista veckan :) Men dom var nöjda med mej och ville att jag skulle komma nästa sommar också så det känns ju bra :)
Igår rinde min chef halv tio på morgonen och ville att jag skulle hitta någon som kunde hjälpa till på jobbet eftersom det var cp mycket att göra på jobbet, jag fick panik och ringde o väckte alexandra, som efter lite tvekan följde med o hjälpte mej :) Tack du är bäst :) <3 hon gjorde sig klar till tio o sen var det fullfart iväg :P haha
Nu tycker min pojkvän att jag är tråkig så måste dra nu :P

pussohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0